طراحی گرافیک هویت بصری

هویت بصری شفافیت برای ایران

اندیشکده شفافیت برای ایران در پی دغدغه تعدادی از دانشجویان رشته­‌های مدیریت و علوم سیاسی در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد. این اندیشکده، زیرساخت و راه‌حل اصلی عمده‌ مشکلات مهم کشور را در تحقق «شفافیت» و مفاهیم مرتبط با آن نظیر مشارکت و نظارت همگانی، مدیریت تعارض منافع، داده‌ی باز و دسترسی آزاد به اطلاعات، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی با رویکرد ارتقای کارآمدی و پیشگیری از فساد می‌داند.

دوستان این اندیشکده برای طراحی هویت بصری و وب‌سایت مجموعه به سراغ من آمدند. لوگوی مجموعه را از قبل سامان داده بودند و حقیر روی تکمیل پروسه هویت سازمانی نظیر انتخاب رنگ، انتخاب پترن و طراحی اوراق اداری با مجموعه شفافیت برای ایران همکاری کردم. چندین طرح و ایده مطرح شد که در نهایت به مجموعه ای که مشاهده می‌کنید، رسید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *